2011. március 3., csütörtök

Zónázok

Már vagy egy éve akadtam rá a FlyLady-programra. Egy baba magazinban olvastam róla nagy vonalakban. Rögtön felkeltette az érdeklődésemet. Mindig is problémát jelentett nekem a rend fenntartása. Csodákat ígértek 15 perc alatt. Ó mennyei boldogság! 15 perc! Neki is láttam keresni a részleteket az internet mindentudó világában. Rá is találtam. Először csak az eredetit, majd a magyarosított változatot is itt: urban-eve. Nagyon megtetszett a magyar változat. Gratulálok Viának, aki megdolgozott vele rendesen. Annyira megtetszettek az írásai, hogy azóta is olvasom rendszeresen. Szóval neki is láttam nagy sebbel lobbal. De még a rutinok is csak nehézkesen mentek egy 2 hónapos csöppség mellett. Nemhogy a zónázás. De majd most!
Új erőre kapva és inspirációt merítve a  közös zónázás ötletéből, eldöntöttem, hogy így tavasz kezdetével én is csatlakozom. Remélem kitartó leszek és nem csak ezt a hónapot csinálom végig, hanem folytatom is. Erős elhatározásom, hogy ezentúl csillogni villogni fog az egész ház. Persze nem egyszerre, csak apró lépésenként. Mondjuk úgy napi 15 percenként :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése