2011. március 19., szombat

3. zóna, mire is jutottam eddig

Vége ennek a hétnek is és nem sikerült teljesen a végére érni a 3. zónának. De a neheze magvolt. Úgy látom ezt a zónát meglehet oldani 5 nap alatt megerőltetés nélkül. Ami kimaradt: a radiátor és az emeleti WC(de menet közben, gondolatban azt csak minden második hónapra osztottam be, úgy is ritkán használjuk). Szóval ami igazán kimaradt az a radiátor, meg az alapos felmosás. De most, ellentétben a konyhával, szabályt szegek és befejezem.
Tehát amit megcsináltam:
  • az ablak - tanulva a konyhai tapasztalatokból most ezzel kezdtem még hétfőn
  • a kád - ő volt a következő kedden, majd még aznap magvolt:
  • a mosdó és környéke - nem volt olyan vészesen sok idő egyik sem, a csempét nem egyszerre mostam le hanem mindig ott, ahol éppen takarítottam
  • a lenti WC-t - szerdán tudtam le egy falatban. Na ez már rágósabb volt egy kicsit. El volt hanyagolva rendesen. Amíg a fiúk és Gabica a szép időt kihasználva autót mostak, addig én WC-t sikáltam. Ez így leírva egész egyszerűnek hangzik. De nem volt az. Kicsit lassan halad az ember, amikor öt percenként megy a következő:  - Anyuka! Árpika beleesett a sárba.- Anyuka! Árpika be akar jönni nem tudom lehúzni a cipőjét! - Anyuka! Árpika ki akar menni, nem tudom felhúzni a cipőjét!- Anyuka! Hol van a szivacs? - Anyuka! Hol van a porszívó? - Anyuka! ... (közben persze gumikesztyű, domesztosz, WC kefe...)
  • a tükrös szekrény - ez alatt egy valószínűleg tőlem idősebb(de majd megkérdezem anyukát) hálószoba bútorhoz tartozó, tekintélyes méretű, igazi családi ereklye értendő. Mivel fiókjaiban fellelhető volt az unoka húgom fogszabályzójától kezdve(most éppen 1 éves a kisfia, tehát nem mai darab), anyukám ruhákból kiszedett válltömésein(anyuka mindig is utálta őket) át az én kolis időkből származó negatívjaimig minden, így 15 perces lomtalanításokkal egész héten át szórakoztam vele. De csak megvan őnagysága is. A csütörtöki nap az utolsó simításokkal ment el.
  • a radiátor és a felmosás - péntekre maradt elvileg, de a pénteki nap nagy részét a városban töltöttem a kicsi fiammal, a nővéremmel és az unokahúgaimmal(kettő van) plusz az egyik kislányával és a másik kisfiával. Takarítás helyett: hivatalos dolgok intézése utáni sétálós, parkban ücsörgős, kávézó teraszán kávézós napot tartottunk.
Ez volt a hét röviden zónázós szemmel. Folyt. köv. a jövő héten a 4. zónával.

1 megjegyzés: