2011. március 5., szombat

1 zóna befejezve

Tegnap a végére értem az előszoba takarításnak. (itt van a tűzijáték és a tapsvihar) Utolsó lépésként rendet raktam a folyosón lévő könyvespolcon, letöröltem róla a port(a könyvek mögött is). És a fő attrakció: az ablakmosás. Ez egészen egyszerűnek hangzik, addig amíg nem a mi emeleti folyosón lévő ablakunkról van szó. Egyik oldalt az emeletről kukucskálhatod a padlót a földszinten, a másik oldalt pedig a meredek terasz tetőt tanulmányozhatod. Bár a kilátás a környékre pazar, ha... Sajnos nemrég letört a redőny így csak fölötte nézelődhetünk. Az én drága párom egy igazi ezermester, szinte bármit megtud javítani, az autótól kezdve a vízcsapokon át egészen a kanalizációig(amit tavaly karácsonykor szedett rendbe). Csak van nála egy apró gond, mindezekhez kissé nehezen fog hozzá, de előbb utóbb elérünk a redőnyig is. Szóval visszatérve a lényeghez, ez az ablak a többitől is ritkábban van megmosva. Bár az életemet kockáztattam, de most már csillog villog. Igaz az egész azzal kezdődött, hogy leszakítottam a függöny karnist. Elég gyenge lábakon állhatott már, mert csak elhúztam a függönyt és az egész szerkezet a fejemre esett. Most éppen az egyik szobában pihen és osztozik a leszakadt redőny sorsán. De, könnyebb volt így letörölni. Valószínűleg a rengeteg pókhálóért állt rajtam bosszút.
Jövő héten az egyik legnehezebb zóna van soron, a konyha. Most így az első hét után úgy gondolom, hogy ez a rendszer nálam működik. Ezért biztos, hogy folytatni fogom. Rájöttem eddig mi okozta a problémát. Nagy volt a kupi és a kosz mindenütt és a sok teendőtől összezavarodtam és nem csináltam inkább semmit. Most hogy van valami rendszer tudom mikor mit fogok csinálni és így egyértelműen haladok a cél felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése