2011. március 3., csütörtök

Süss fel Nap 3 nap

család
A mai napi feladat, kiválasztani egy szót a tegnapiak közül és bővebben kifejteni. Talán legnehezebb a feladatban nekem a szó választás. A listámon lévő szavak bármelyikéről lehetne ódákat zengeni. De a leghálásabb a családomért vagyok. Ebben a szóban benne van minden amit igazán szeretek. A két kis lurkó, akik minden nap minden percét izgalmassá és boldoggá teszik. Gondoskodnak a "csillagfényű álomvilág" tovább álmodásáról. A férjem, akiről tudom, hogy szeret, és bármikor, bármiben számíthatok rá. Mellettem áll ténylegesen "jóban, rosszban, egészségben, betegségben". És akit én is szeretek. Az édesanyám aki, bár most távol van, csodálatos, felhőtlen gyermekkort teremtett nekem. Az édesapám, aki így egy évtized után is nagyon hiányzik. Nem is kérhettem volna nála jobb apukát. Nagymama. Kevés ember mondhatja el magáról, hogy ilyen  melegszívű, szerető igazi nagymamája volt. Sorolhatnám tovább minden egyes családtagomat hiszen hálás vagyok azért, hogy ők vannak nekem. A család pótolhatatlan. Nélkülük az ember egymaga állna ebben a hatalmas univerzumban. Hálás vagyok a családomért!.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése