2011. március 16., szerda

Egy ki kényeztetés

Szerintem mindenkinek jár néha egy kis újjászületés. Akkor ha valami nem igazán alakul úgy ahogy elvárnánk, ha össze futottak felettünk a gondok, ha úgy érezzük semmi nem jó vagy csak egyszerűen most már változást akarunk. Egy szép ruci, csini cipő, szexi fehérnemű vagy egy új frizura és máris más szemmel nézünk a világra. Kell egy kis kényeztetés. Kell valami ami feldobja a hangulatunkat.
Én a fenti képekkel mentem a fodrászhoz tegnap. Igaz elmegy az egész délután egy egy ilyen kiruccanással , de az  igazi kis felfrissülés miatt megéri. Nem csak új frizurát kap az ember, de egész információ halmazt(értsd pletykát). Meg lehet tárgyalni bármit, de tényleg akármit. A lehetőségek végtelenek: ki hízott, ki fogyott, milyen módszerrel, kinek van valami újdonsága, ki lehet beszélni a szomszéd néni unokahúgát, a postás nagynénjét...Bárki bármit mondhat, mindenki szereti a pletykákat.
Egy egész újságnyi japán csajt, szuper, romantikus frizurákkal innen töltöttem le. Egyszerűen mind tetszett. Vagy két hétig válogattam, mutogattam fűnek fának, próbáltam tanácsot kicsikarni, de csak nem akart kiderülni melyiket is válasszam. Még azt sem tudtam eldönteni rövidet, félhosszút vagy hosszút akarok e (mivel hosszú a hajam így lehetett válogatni). De tegnap délelőtt csak összeállt a kép. Kiválasztottam mindegyik fajtából egyet, a képen a 2,3,4. Az első kép csak álom, nemigen leszek már 18 éves, hosszú hullámos hajjal. Mind a három hasonló stílus, pont olyan ami tetszik nekem. Gondoltam, majd helyben tanácskozva Anikóval(a fodrászom, az osztálytársam volt) csak dűlőre jutok a kérdésben. Hát sikerült is, a második lett a nyerő.
Szeretem változtatni a hajam színét voltam már vörös, barna, fekete még szőke is(na ez nagyon nem volt nyerő). Most éppen csoki színű lett. Imádom az ilyen sötét árnyalatokat. A fekete a leggyakoribb nálam.
Így most korán reggel, kellemesen meglepődve néztem tükörbe. Felfrissülve, új erőre kapva lehet folytatni a mindennapokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése