2011. május 4., szerda

Tervezés, szervezés, rendszerezés vagy valami ilyesmi - 4

Akarok még egy utolsó bejegyzést írni a témában, ami nem igazán a szervezésről vagy a rendszerezésről szól, hanem a sok kis cetliről, ami segít betartatni velem mindent amit terveztem. Mániákusan nyomtatgatom őket. Mindenütt találok egyre szebb és szebb mintákat.
Két kedvencem van, amit rendszeresen használok. Az egyik egy "pipálós teendő-jegyzetlap", aminek az aljára én még hozzáírtam egy bevásárlólistás részt. A jegyzetlapot innen (Urban:Eve) töltöttem le. Az enyém így néz ki:
Minden reggel erre írom mit szeretnék elvégezni a nap folyamán. A bevásárlólistás részt csak letépem amikor indulok vásárolni.
A másik kedvencem a menütervező jegyzetlap ezt is ugyanonnan töltöttem le mint az előzőt. Szerintem nagyon aranyos és sokat könnyít az ember életén ha előre megvan mit fog főzni, és nem kell délig agyalni rajta.
Nagy bevásárláshoz több jegyzetlapot találtam itt, itt, itt ,itt és itt. Lehet váltogatni, hangulat vagy alkalom szerint. Lehet, hogy kicsit túl csilli-villik, de kell egy kis szín az ember életébe. Imádom az ilyen nyomtatható, csicsás dolgokat. Rengeteg ilyen jegyzetlapot töltöttem le, még ha nem is használom mindet.
Rendszeresen használom még Via heti blogbeosztásos jegyzetlapját is. Segít összeszedni a gondolataimat, és ha van ötletem arról, mit is szeretnék írni, ide jegyzem le. Az ő oldaláról töltöttem le az antihalogató szerdához valót is. Fly lady a szerdai napot antihalogató napnak nevezte ki, ezen a napon el kell végezni valamit amit halogatunk, és ez lehet bármi, nem csak takarítás. A jegyzetlapra lehet írni az ötleteket, majd minden szerdán valamelyiknek a végére lehet járni.

3 megjegyzés:

  1. Jó hogy te használod is Via lapjait, én kinyomtattam de még nem használom :( Nemsokára rendeződnek a dolgaim, utána már bízom benne hogy sikerük bevezetnem:)

    VálaszTörlés
  2. Kívánom, hogy megoldódjanak a problémáid minél hamarabb.
    Rendszeresen én is főleg a teendőlistásat és a menütervezöset használom. Az antihalogató szerdás tele van írva(rettenetesen halogató vagyok:), de nem minden szerdán van kipipálva rajta valami. De igyekszem. Rettenetesen lusta vagyok, de dolgozom rajta, hogy ne legyek. A Fly Lady sokat segített.
    Te is kipróbáltad?

    VálaszTörlés
  3. Próbálkozom, mondjuk így:) Ha fent vagy FB-on az ottani Flylady-s csapatból merítek erőt:) Sajnos eddig én 3 műszakban a párom 2-ben dolgozott, szinte alig volt időm bármire is... Pluszban nekem még anno azt sulykolták hogy mindent el kell tenni mert még jól jöhet... na ez látszik is a lakáson:( De végre én is 2 műszakos lettem, bár ebben a hónapban még külön vagyunk, váltjuk egymást. Ezért most lomolni fogok, utána pedig végre Flyladyzni, remélhetőleg. Eddig amit használtam, az volt hogy 15 perc gépezés után kötelezően 15 perc házimunka jött. És bevált, rengeteg mnidennel végezni tudtam:)

    VálaszTörlés