2011. május 16., hétfő

Inspirációk a konyhámhoz

Nálunk valahogy mindig, mindenki a konyhában köt ki. A konyha mögé hozzá van építve egy kis szűk akármi. Lényegében egyben van a konyhával. Nem sok minden fér el itt, csak van benne két fotel meg egy kávézóasztalka(vagy dohányzóasztal? mi a különbség?), egy kis alacsony polcocska, egy ultra kényelmetlen, kihúzható, kétszemélyes kanapé, a fagyasztó, aminek nincs máshol helye és egy nagyon régi, retró bárszekrény (igazi hűtős résszel, lenyitható pohár és italtárolóval, és külön köröcskékben lehet hűteni a bort!:)). Tudom így soknak hangzik. Sok is! Teljesen össze van zsúfolva, ici pici helyen rengeteg minden. És ráadásul még a játékok java is átvándorol folyamatosan, lábbal hajtható kismotort, autókat, dobot, babakocsit, mesés könyveket, puzzlet, és rengeteg labdát használunk dekorációnak. És mégis itt kávézunk, itt teázunk, ez a "nagy" beszélgetéseknek a színtere, a gyerekek végül mindig itt kötnek ki, a vendégek szint úgy. Ennek a pici  résznek a házban hatalmas vonzereje van. Mégis szándékomban áll megválni tőle.
Nagy felújításra készülünk az egész házban. De a konyha az a hely ahol a legsürgősebb lenne. Katasztrofális állapotok vannak benne. Csak nem igazán tudtuk elképzelni mire is lehetne használni ezt a szűk kis helyet a konyha mellett. És végre megszületett a válasz! A konyha költözik be ide! A helyére pedig étkező kerül. Mindig is vágytam egy olyan étkezőre ami nem a konyhában lévő asztalt jelenti.
Két hatalmas ablak van ezen a helyiségen, ami elfoglalja csak nem az egész falat. E miatt nehezen tudjuk elképzelni, hogyan is nézne ki itt a konyha bútor. De nekem meggyőződésem, hogy a két ablak csak még érdekesebbé tesz majd mindent. Legfeljebb nézegethetem az egyre szebb kertet mosogatás közben , ami nem is olyan rossz alternatíva a falhoz képest.(igaz be van ígérve a mosogató gép) Hosszasan nézelődtem és keresgéltem tippek után, és most rátaláltam arra, amit kerestem. Ha nem is tökéletesen ugyan olyat, de nagyon hasonló konyhát találtat, mint amilyen nekünk is lenne a helycsere után. És most már teljesen megvagyok győződve arról, hogy az ötlet szuper.
Tehát ilyen most:


És ilyen lesz:

1 megjegyzés: