2011. május 9., hétfő

Inspirációk a teraszomhoz

Lelkesen írnám azt, hogy "Íme az én teraszom". De sajnos nem, még nem! Az én teraszom íme:
Most még üres, de a májusra kitűzött célom a terasz és a kert(erről később) igazán otthonossá varázsolása. Valahogy mostanáig úgy elvoltam a kupival a házban, hogy nem nagyon jutottam kijjebb a bejárati ajtónál. Pedig nem mindegy milyen látvány fogad az udvarra belépve. De, hála a Fly Ladynek, végre kidugtam az orrom és ide nekem az oroszlánt is.
Nagyon tetszik nekem, amikor a teraszon puha párnák,

 bekuporodásra hívogató fotelek vannak.

Olyan teraszt szeretnék ahová jól esik kiülni olvasni,
vagy inni egy kávét. 

Sok zöldet


és virágokat. 
 Tehát ezek az elképzelések. Most már csak meg kell valósítani. Amit nekem tanított a zónázás az az, hogy szépen fokozatosan, lépésről, lépésre kell megvalósítani az álmainkat. Tehát lépésről, lépésre fogok itt is haladni. Elsőnek a virágokat kezdtem el gyűjtögetni, ültetgetni. Már megvan az elképzelés a bútorról is. Volt régen kint az udvaron két kis fából készült karos szék, és egy nagyobbacska pad. Ezeket fogom átfesteni, kicsit rendbe szedni. Beszerzek párnákat. És meglátjuk mit lehet kihozni ebből a teraszból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése