2011. május 5., csütörtök

Álomszerkó Viával és VadJutkával

Egészen belevesztem a Polyvore világába. Ez egy igazi, ahogy Via írja, öltöztetős baba felnőtteknek. Gyerekkoromban imádtam a papír babákat. Rengeteg volt belőle, mániákusan játszottam velük, rajzoltam nekik a rengeteg ruhát. Hát most hasonlóan merültem el a Polyvore csodái között. Azok a táskák!!! Imádom a táskákat. Hát még a sok csodás cipő!!!! Nem is beszélve az ékszerekről, ruhákról, szoknyákról, nadrágokról... A smink cuccok már csak hab a tortán.
És most jön a lényeg. Via és VadJutka egy igazán izgalmas játékot indított. Olyan álomszerkókat kell összeállítani amiben legalább egy VadJutka textilékszer szerepel. A textilékszereket VadJutka boltjában lehet megtalálni. A játékot az nyeri, aki a facebookon a legtöbb lájkot kapja.
Az ékszerek csodálatosak. Egyszerűen nem bírom abbahagyni a szettek készítését. Már az élvezet kedvéért is megérte belevágni.
És íme itt jönnek a kreációim:

Álomszerkó 1


Álomszerkó 2


Álomszerkó 3


Álomszerkó 4


Álomszerkó 5


Áloszerkó 6

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése