2011. május 16., hétfő

Konyhában zónázok a héten! Vagy nem?(múlt héten:)



Hétfőtől péntekig Fly Lady szerint a 2. zónában vagyunk, ami nálam is a konyhát jelenti. Ez az egyik legnehezebb zóna szerintem mindenkinél. Nálunk legalább is a legforgalmasabb, a legtöbbet használt, a legtöbbet be lomolt. A kicsi fiam etetőszékénél a hangyák minden valószínűség szerint őrszemet hagynak, aki lesben áll és amint érkeznek az újabb falatok már jelzi is a hadseregnek. Jó kövér, hízott hangyáink vannak. Árpika gondoskodik jóltápláltságukról...
És eddig maradt meg a közzétett bejegyzésem  a múltkori krach után. Már szóról szóra nem emlékszem mit írtam de a lényege annyi volt, hogy rettenetesen ellustultam és nincs kedvem semmi házimunkához. És mivel a helyzet változatlan volt a hétvégén is, gondoltam azért megmutatom ezt a két képet amivel a lustaságomat próbáltam illusztrálni. Tehát ilyen lusta vagyok:

 Meg ilyen:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése