2011. április 7., csütörtök

Zónáztam! Mire is jutottam?

Igaz így április 7-én már újra a 2. zónában tartunk de én csak most jutottam odáig, hogy összeszedjem a gondolataimat és levonjam a tanulságot az elmúlt közös zónázós hónapról.  Szóval: osztottam, szoroztam, összeadtam, kivontam és arra a következtetésre jutottam, hogy ez a módszer még nálam is működik. Nem köti le az egész napot, nem kell látástól vakulásig sikálni, súrolni, takarítani és mégis rend és tisztaság lesz fokozatosan az egész házban. Mivel a 4. zóna. ami nálam az emelet egy az egyben kimaradt, így azért nem tökéletes az eredmény, de nem esek kétségbe, szépen, sorban meglesz a következő ráeső héten.
Tanulságok:
  • első és a legfontosabb "állj föl és tedd a dolgod", enélkül, sajnos nem működik, és ez nem a módszer hibája. 
  • fontos használni az időzítőt! A nappalinál jártam úgy, hogy fejest ugrottam a fiókokban lévő, nem éppen kicsi, lomba és még a harmadik napon is ültem a káosz tetején. Ez az egész nincs, ha beállítom a 15 percet és csak addig lomtalanítok, legfeljebb sokszor 15 perc lett volna belőle.
  •  WC sikálás és hasonló munkák alatt a 1,5 éves gyerkőcöket biztonsági csomagolásban a lehető legtávolabbi bolygóra kell küldeni megőrzés céljából. Vagy addig kell elvégezni a piszkos munkát amíg alszik, minél kisebb zajt csapva. Esetleg be kell vetni apukát (nem autómosás közben), vagy a nagyit (ha lehetséges). Nővérke módszer nem célravezető.
Nagyjából ennyi. Listák megvannak, időzítő (telefonon) működik, takarítani való akad bőven így úgy döntöttem, folytatom. Áprilisban is zónázunk!

u.i. Lajos bácsi! Hol vannak a beígért hozzászólások?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése