2011. április 9., szombat

Az én konyhám

A múlt héten egy kedves ajándékot kaptam anyukától. Nagyon tetszik, szeretem és hatalmas adag lendületet adott a sütéshez, főzéshez.
Egy kis üres könyvecske már évek óta hánykolódik itt egyetlen recepttel a belsejében. Tízen akárhány évvel ezelőtt vettem ajándékba anyukának. Az igazság az, hogy már nem is emlékeztem erre. Úgy egy hónapja elvitte. És most meglepett egy remek kis receptekkel teleírt, szuper szakácskönyvvel.
Amíg itt volt anyuka, egy hétig, sütött is belőle ezt azt. Hajtogatott leveles vajas tésztát, négy adag lett. Egyből habroló lett, három adag még pihen a fagyasztóban. Különleges és istenien finom kakaós pillangók is születtek. Ezekből nem igazán tudtunk kóstolgatni mivel amíg tartott Gabica rajtuk élt. Van még a fagyasztómban pár darab "Csebureki"(az igazi Beregszászból) és lángos is, amiket csak hagyni kell kiolvadni és mehetnek is a forró olajba, majd szépen sorban a család pocijába.
Szépen, sorban szeretném kipróbálni az összes receptet, a megszületett alkotásokat leírással, fényképpel együtt feltenni ide. Beleadok apait, anyait, hogy jól sikerüljenek. Finomak és szépek legyenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése