2011. június 13., hétfő

50 Films to See Before You Die!

50 Films to See Before You Die!
Szeretem a filmeket! Nem annyira, mint a könyveket, de közvetlenül loholnak a nyomukban. Igaz eddig minden általam olvasott könyv alapján készült film csalódás volt számomra. De most nem is igazából erről akartam írni hanem egy kihívásról a polyvoreon. Sok érdekes csoport van ott, és köztük olyanok is amik egy egy izgalmas kalandra hívják ki az embert. Bizonyos témában, témakörben kell szetteket készíteni. Találtam egy számomra kimondottan izgalmas kihívást: 50 film amit látnod kell mielőtt meghalsz. Nincsenek megadva a címek, egyedül kell eldönteni számodra melyik az az 50 film amelyik megihlet az 50 szett elkészítésére.
Tehát megtaláltam ezt a kihívást és úgy döntöttem meg is nézem a filmeket a listámról. Vannak köztük olyanok amiket már láttam és elbűvöltek, és vannak köztük olyanok amelyek csak a hírük alapján szerepelnek az én ötvenes listámon.
Íme a listám, a sorrend nem számít, csak így jutottak az eszembe:
  1. A keresztapa (mind a három)
  2. Elfújta a szél
  3. Ghost
  4. 50 első randi
  5. Titanic
  6. Gyűrűk ura trilógia
  7. Álom luxus kivitelben
  8. Casablanca
  9. Ének az esőben
  10. Van aki forrón szereti
  11. A muzsika hangja
  12. Csillagok háborúja
  13. Szombat esti láz
  14. Grease
  15. Micsoda nő
  16. Forrest Gump
  17. Shrek
  18. Millió dolláros baby
  19. Schindler listája
  20. A remény rabjai
  21. Top Gun
  22. My Fair Lady
  23. Vissza a jövőbe
  24. Esőember
  25. Mátrix trilógia
  26. A.I. Mesterséges értelem
  27. West Side Story
  28. Ponyvaregény
  29. Ryan közlegény megmentése
  30. P.S. I love you
  31. Az élet csodaszép
  32. Virágot Algernonnak
  33. Szerelmünk lapjai
  34. Legyetek jók ha tudtok
  35. Mamma Mia
  36. Jó reggelt Vietnám
  37. Angyalok városa
  38. Anne Zöldoromból
  39. Hair
  40. Osccar
  41. Büszkeség és balitélet
  42. Love Story
  43. Farkasokkal táncoló
  44. Robin Hood a tolvajok fejedelme
  45. Római vakáció
  46. Dirty Dancing
  47. Vágy és vezeklés
  48. Ben-Hur
  49. Rekviem egy álomért
  50. Moulin Rouge
Ennyi a lista. Rengeteget keresgéltem, olvasgattam míg összeállítottam. Rengeteg filmet találtam közben még, ezeken kívül, amit megszeretnék nézni. De egyenlőre ennyi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése