2011. június 30., csütörtök

Fly Lady újratöltve - 4. nap

A 4 napi feladat: 2 percig, nem két perc alatt, rakj rendet egy kritikus helyen. Részletek és az inspiráció kimerülés ellen: http://www.urban-eve.hu/2009/09/10/4-nap/. Most lép a képbe a híres időzítő. Két percre kell állítani és míg nem pittyeg neki kell állni az aktuális kritikus helynek. (nem kapkodva, nem az a cél, hogy 2 perc alatt rend legyen, csak 2 percig kell ezzel a hellyel foglalkozni, a többi majd meglesz legközelebb) Kritikus terület, vagy Fly Ladyként Hot Spot, valószínűleg mindenkinél van. Ezek azok a pontjai a lakásnak, ahol előbb utóbb, akárhányszor pakolásztunk is el, mindig összegyűlik valami lom. A képen látható hölgy is egy hatalmas Hot Spot közepén trónol. Nagyon jellemző rám, én is képes vagyok a legnagyobb kupiban is lelkesen olvasni, kizárva a külvilágot teljesen.(persze azért a kádunk még üres:)) Kapásból tudok a mi a házunkban 9 ilyem területet, és a Gabica szobáját meg a (per pillanat) vasalószobát nem is számoltam, mert ezek egy az egybe egy nagy hot spotok. Az előszobában a telefon mellett, a cipős polc tetején, a konyhában az óra mellett meg (már írtam róla korábban) bárszekrény tetején, a nappaliban a zongorán(úgy veszem észre ez mindenkinél kritikus terület, valamiért a zongora vonzza a dolgokat), a fürdőszobában a tükrön, mindkét szekrény tetején, és végül a hálószobában a székek (mindre kerül valami ruha féleség). Tehát van hol rendet raknom 2 percig(nem 2 perc alatt!, az "ig"-en van a hangsúly). De ha ügyes vagyok egy reggeli és egy esti két perces szortírozással öt naponta megvagyok minddel.
És hogy mire elég 2 perc? Íme:

Előtte
Utána
U.i. ez még a tegnapi nap volt csak nem érkeztem leírni. Ezért szerepel csütörtöki dátummal, pedig pénteken írom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése